seak 34deyim. İc camasirm islaniyor az az.sarı gibi reng oluyor. İdrar kacirmami bu yoksa suyummu acaba.
1cey seak idrar kacirma sürekli olmaz diye biliyorum, bende su sızıntı şeklinde gelmişti tuvalete çıktım ıslandı temiz çamaşır giydim tekrar ıslandı ve tekrar olunca anladım su olduğunu, haftanız erken ama iyi gözlemleyin