CokCahilsinKeskeOlsen emosland Bu şekilde pek sağlıklı hesaplanmaz. 2 günde 1 verilmesiyle artışın sağlıklı olup olmadığı anlaşılır. Kaba hesap yaparsakta en az %60 dan beklendiği gibi artış göstermiş. Ama dediğim gibi 2 günde 1 olsa daha net konuşulabilirdi.
1ogrencianne emosland iki gebeliğimde de sadece birer kez kan vermiştim. Hiç artışa falan bakmadılar. Ama seninki de azalmadığı için iyidir bence 😀
emosland CokCahilsinKeskeOlsen doktor keseyi gördükten sonra artık betaya bakmaya gerek yok demişti ben merak ettiğim için baktırmıştım hatta sağlık ocağındaki hemşirelerde dedi olsun bakalım biz merak ediyorum demiştim😂
CokCahilsinKeskeOlsen emosland Gördüyseniz iyi maşallah sağlıkla gelsin. Ben değere göre görmediniz diye düşündüm. Bazı gebeliklerde değer yüksek olsada hafta küçük oluyor bebiş kesede gözükmeyince beta takibini yapıyorlar öyle zannettim.
emosland CokCahilsinKeskeOlsen yok yok geçen hafta Salı gördük keseyi ama ben meraktan çatlayacağım..Günler geçmiyor çok garip bir şekilde
CokCahilsinKeskeOlsen emosland Geçmiyor sonra arkana baktığında diyorsun ne ara geçti o kadar zmaan. Zaman gecmiyor gibi geliyor insana
emosland arthur12 ben 13 şubat Cuma adet 3 gün gecikince kan verdim 1049 çıkmıştı betam..Sonuçları bekledim pazartesi çıktı Salı doktora gittim yani 17 Şubat Salı bana 5 haftalık dedi o zaman keseyi gördük..Kalp atışı içinde 2 hafta sonra gel dedi 6 marta randevu aldım
emosland CokCahilsinKeskeOlsen dışardan birileri olunca diyordum ya bu ne ara hamile kaldıda ne ara doğurdu diye..
CokCahilsinKeskeOlsen emosland Heh işte bizde de aynısı oluyor 🤣 geçmiyor gibi gelen zaman bir bakmışız sonuna gelmiş
emosland CokCahilsinKeskeOlsen ayyy inşallah yaaa aslında her anı doyasıya yaşamak istiyorum ama bi yanımda bu yaşımdan sonra hemen kucağıma gelsin istiyorum..Ufacık duygusal bir şeyde ağlıyorum hormonlar beni mahvetti ya😀
CokCahilsinKeskeOlsen emosland Rabbim tez vakitte kucağına almayı nasip etsin. Bol bol uyu en azından uyumaya çalış dinlen.
emosland CokCahilsinKeskeOlsen Ahh şu uyku..Bugün aşırı halsizdim uygulamaya göre 6+1 gösteriyor ama uyuyamıyorum..Ben normalde aşırı enerjik komik kıpır kıpır bir insanım eşimde bu halime hiç alışkın değil gülerek bana biraz numara yapıyorsun gibime geliyor diyor😀istemsizce gülüyorum bende
1ogrencianne emosland ilk gebelikse insan çok daha meraklı ve endişeli oluyor. İlkinde ben de oradan oraya koşturmuştum bebeği görebilene kadar. Ama 2. de bilerek gec gittim görünsün diye hemen gitmedim 😂
1ogrencianne emosland zaman çok çabuk akıp gidiyor ya ilk zamanlar ben de nasıl gececek zaman diyordum 23. hafta olacak yarın. Allah’ın izniyle sağlıklı olsun da göz açıp kapayıncaya kadar geçiyor