Merhaba iyi ramazanlar nasılsınız 🌸gebeliğim henüz yeni 4+2 sağlık ocağındaki ebe oruç tutma dedi 2 gün tutmadım ve boş geçiyor gibi oldu iki gündür tutuyorum ve rahatım daha doktor kontrolüne gitmedim siz neler yaptınız veya doktorunuz tutma dedi mi sağlık açısından riskli olumsuz bişey diyen oldu mu fikirlerinize ihtiyacım var kontrol martın üçünde en yakın tarih