busraaaqq İkiz gebeliğim olduğu için doktor 2li tarama testinden çok net cevap alamayabiliriz o yüzden Fetal DNA öneriyorum dedi bugün fiyat sorduk ve bize 22 bin lira dedi sizce nasıl fiyatı pahalı mı uygun mu yaptıranlar var ise ne kadara yaptırdılar ?
glsmm_ busraaaqq ben cumartesi günü 25 bine yaptırdım kapsamına göre gönderdikleri yere göre değişiyor fiyatı
emosland Aaayseeert ben daha çok yeniyim 6 haftalık.. şimdilik devlete gidiyorum ama özele de arada gitmeyi düşünüyorum çünkü devlette babayı yanıma almadılar😂galiba hiçte almayacaklar o yüzden özel devlet bi arada yürüteyim dedim testler vs devlette yaptırırım doğumu da özelde yaparım diye düşünüyorum inşallah bu düşüncem iyidir😂
Aaayseeert emosland benim tedaviyle oldu canım o yüzden mecbur özele gidiyorum yoksa bende devlete giderdim muayeneler falan deli para 5 dk için gereksiz buluyorum ama yapacak bi şey yok maalesef . Sen hangi doktora gidiyorsun
emosland Aaayseeert evet geçen ay filiz Saylan’a gittim özel egekentin karşısındakine 5 dakika için 3 bin almıştı..Çok canım sıkıldı..Şimdide devlette Tuğba hamamcıoğluydu sanırım soyisminde hata olabilir ona gidiyorum hanım hanımcık tatlı bir doktor memnunumda..Eşimi odaya almadıkları için kalp atışı cinsiyet konularında özele gideyim diyorum..
Aaayseeert emosland evet eş almıyorlar diye duydum . Benim doktorumun da 4500 ücreti acayip pahalı o kadar uğraştık olsun varsın diyoruz napalım
emosland Aaayseeert Oo özel sağlık iyice yüksek desenize..Rabbim sağlıkla kucağınıza aldırsın inşallah💖✨
buketdeniz19 busraaaqq ben Nevagen e yaptırdım 14.000 tl ödedim canım firmadan firmaya değişiyor fiyatlar doktorumuzun bize nevagenin broşürünü vermişti o yüzden oraya yaptırdık