aysese7 5 haftalık hamileyim 3 gündür kahve lekelenmem vardı doktra gittim kese yanında kanama alanın var dedi progestan iğne oldum yaşayan var mı başka
emosduygos aysese7 bende 9+3 kese etrafında minik gözüküyor dedi kanama alanı ama çok şükür benden leke kanama gelmiyor progesteron fitil verdi
bukreb Benimde olmuştu canım hem kanama alanı vardı daha sonra tekrar kanamam oldu 20.haftada o zaman da plasenta aşağıdaydi ilaçla kestiler
aysese7 bukreb büyük bir sorum değil yani demi doktor korkma dedi hatta okula gidiyorum yolum uzun ve kötü bir şey olmaz gidebilirsin dedi
emosduygos aysese7 ağır kaldırmayın hareketlerinizi kisitlayin bir süre stres de olmayın oda etkiler bana da genelde 12 13 haftada kaybolur genelde dedi