Sevgili anne adayları, 20. Hafta içerisindeyim sağlık ocağı bu hafta çağırdı ve ilk doz Tetenoz/boğmaca aşısı olunması gerekiyor dedi. Toplamda beş doz uygulanıyormus ilk üç zorunlu sanırım iki tanesi isteğe bağlı. Bir tuhaf geldi bu durum. Doktoruma sorduğumda 24-32 arası tek doz boğmacalı tetenoz önemli dedi. Sizler nasıl yaptırdınız acaba? Bu sağlık ocaklarına pek güvenmiyorum sistematik işleniyor her şey. Ki son 10 yıl içerisinde yapılan Tetenoz aşım var benim. Bilgisi olanlar aydınlatırsa sevinirim