fgormez Esosiko perşembe randevum var 33 haftalık olacak bende merak ediyorum açıkçası en son 1700 gr dı
Fatmanur_0416 ebobel yani evet de umarım bir sorun çıkmaz bi kaç kişi çok kilolu olunca sezeryan oluyor dedi haftaya kontrolüm var 37 haftalık oluyorum bakalım doktor bişey diyecek mi
Esosiko ebobel 10 gün ilerde gelişimi dedi doktorum şuan normal düşünüyorum ama 37. Haftada çatı muayenesi yapacak yine doktorum