Daha önce post açmıştım bebeğime 12+5 Ken hidrops fetalis tanısı kondu yani hem karnında hemde kafasında sıvı var birde karnında organı dışarıda oluşmuş bağırsakları dışarıda bugün perinatolojiye randevum vardı genetik test istedi amniyosentez yapıldı ve yapıldıktan hemen sonra suyum geldi yarın yatışım yapılacak çok korkuyorum. Bebeğimin yaşamla bağdaşan hiç birşeyi yokmuş nerdeyse kalbini bile zorla seçtiler midesini bulamadılar bilmiyorum çok kötüyüm amniyosentez yapılırken çok acı yaşadım bilmiyorum herkesde böyle olur mu bu süreci kimseyi korkutmak icin yazmıyorum umarım Rabbim kimseye bu acıyı yaşatmaz beni nasıl bir süreç bekliyor yatış yapılacak suyum geldi ama kanamam yok sunni sancıyla çok mu ağrılı oluyor düşük