20 haftalık hamileyim iki randevudur Mustafa öndere gidiyorum gayet ilgili ve kibar bir adam memnunum çocuğun ultrason fotosunu vermiyor ama bilginiz olsun daha önce gönül kırmızı ya da gitmiştim o da çok iyi fotoğraf da veriyor ama son zamanlarda ondan randevu hiç denk getiremiyorum. En memnun kaldıklarım bu isimler. Ben doğumu özelde yapacağım tahlillerimi rutin takiplerimi çam sakurada yapıyorum memnunum