Meryemtoptas Önceden de oluyordu bel ağrım ama 1 haftadır çok ağrım var bazen kasığımda da oluyor ama geçiyor sadece bel ağrım dinlenince geçse de azıcık yürüdüğüm zaman yine başlıyor kontrolum 2 gün sonra ama korkuyorum böyle olan var mı? Erken doğum belirtisi mi diye içim içimi yiyor yataktan kalkmaya korkuyorum beyaz renk akıntı var.
seydaeg Meryemtoptas merhaba ben de 24+3 haftalık hamileyim bel ağrım var korkudan uyuamıyorum. Kontrolüm haftaya. Doktorunuz ne dedi?
Candaan Meryemtoptas canim benimde çok bel ağrım oluyor ilk haftadan beri bu hafta 25 olduk hala agliyasım var bel ağrısından doktoruma sordum tabiki ariycam dedi sen hamilesin eskisi gibi olamaz sağlığın bebek yük yapıyor kilo alımı oldu oda ayrı bir yük
anapanda12 Rabbim acil şifalar versin inşaAllah rahmin giderek büyüyor buna bağlı bir durum olabilir kontrolünde mutlaka doktoruna durumunu danış ve yardım al
Candaan Szekiye canım cinsiyet erkek ilk haftadan beri belim kopacak gibi bi ağrı çekiyorum hatta ilk haftalarda herkez oğlun olacak diyordu oğlanlarda bel çok ağrır derlerdi hiç inanmazdım 😂
Szekiye Candaan benimde iki Kızım var büyükler bu erkek diyor tabi gönülden geçen de o bel kaşık ağrısı göğüs hassas devam ediyor
Candaan Szekiye benimde öyle ama bel çok şiddetli geçti bende Rabbim size sağlıklı hayırlı bir oğlan nasip etsin insaAllah
Szekiye Candaan ben biraz ayakta dursam belim kopuyor amin Allah razı olsun önce sağlık tabini Allah hayırlı sağlıklı evlat nasip etsin cümlemize 🙏🏻
Candaan Szekiye amin canim ben ayakta durmayı bırak yere hiç oturmadım ilk 3 ay oturamıyordum ağrısından şimdide mutfakta 5 dakika ayak üstü dursam ağrıyor