Selam kızlar bugün sabah kanama farkettim nişan zannettim 2 damla şeklindeydi peçetede sonra hastaneye gitmeden önce tekrar lavaboya girdim ufak kan lekesi gene vardı doktora gidince herşeyin normal oldugunu söyledi ama kanamanın nedenini öğrenemedim 3 kullanımlık antibiyotik yazılmış enfeksiyon kanama yapar mı idrar yolu enfeksiyonu falan? Karnımda sertleşme de çoktu alttan batmalar geliyor