powerpuffgirlss Kizlar 31. Haftada rahim agzi uzunlugum 23 mm denildi karnima sanci giriyor doktora gittim nst de cok fazla cikmadi doktor problem olmaz dedi ama 23 mm icin kisa dedi 31. Hafta için normal mi
istanbuldabiizmirli powerpuffgirlss canim 25 ve uzeri olmali. Sinirdasin. Ilac verdi mi ya da agzini baglayalim dedi mi?
powerpuffgirlss istanbuldabiizmirli yok canim ilac vermedi birazcik kisa dedi sadece acile gitmistim onemsemedimi acaba
powerpuffgirlss Kizlar lutfen bilen varsa yardimci olsun ayrica su an dahil siklikla kramp tarzi agrilarim var