1 ay oldu doğum yapalı Gebelikte yüksek tansiyon problemim oldu ve doğurduktan sonra da benimle kaldı Alfamet ve Norvacs kullanıyorum bazen ilaçlara rağmen hala yükseliyor moralim çok bozuluyor sonradan zamanla geçebilen bir şey mi yoksa hep benimle mi kalır artık 🥺