happybusey zclk o bende de oluyor canım yalancı kasilmalar doktora gittim.bugun ebebme de söyledim bebiş kendini hazirliyo doğuma
Busranur_mnts zclk yalancı kasılmalar diyorlar zaten rahim kendini hazırlıyormuş benim son hafta ayaktayken sürekli sertti uzanınca geçiyodu bol bol uzanmaya çalıştım doğum olmadan önce de karnım sertti geçmedi bi süre sonra suyum geldi
bb_573 Busranur_mnts ya bende sormak istiyorum üst Karnım sürekli sert Yani sürekli alt karnım yumuşak ağrı sızı da yok ama üst Karnım sürekli Sert 35+3 deyim korkuyorum
damlayl Benim yatıncada düzelmyordu 34 haftalık doğum yaptım megerse doğum sancımmıs doktora gidin hemen en azından öyle bir risk varsa durduruyorlar
zclk damlayl ay sancı bu kadar kolay bir şey mi hiçbir acı hissetmiyorum yakın zamanda nstye de girdim bebek kanalda da değildi bi anda olur mu ki ilk gebelik her şey çok muamma
damlayl zclk benimde sancımmıs 3dakikadar bir ben anlamadım ben bebek kasılıyor hareket etmiyor diye gittim ama bütün gün bekledğiöim icin gec kalmıştım oğlum doğdu küveze girdi ama hamdolsun şimdi 4buçuk yaşında şimdide ikinciye hamileyim😅