2kizannesi- Kızlar detaylı ultrason yaptırmıştım doktor çok iyi hiç bir şey yok bebekte dedi. Bugün kendi doktoruma muayeneye gittim oda baktı, eve gelince bende bakayım dedim. "El 5. Parmak orta falanks hipoplazı yok" , "Sol Ventrikül de ekojen kardiak odak izlendi. Tek başına önemsiz " yazıyor. İnternete yazdığım da hep down sendromu çıkıyor ama öyle olsa doktor illa ki söylerdi yani. Ne demek tam olarak bilen var mı bunu dert oldu içime ☹️
DlstM 2kizannesi- bişi olsa cnm Allah korusn dr söylerdide güvenilir bi radyolog yada perinatologamı gittinz o önmli