hghg Kızlar bebeğim şubat sonu mart başı gibi doğacak balık burcu olacak ve kız bebeğim balık burcu bebişleri çocukları nasıl olur sizce özellikleri falan bilen varsa yazabilir mi ❤️
elifff243_ hghg Benim kızım da balık burcu çok duygusal ve inat oluyorlar . En ufak sebep ile ağlayabiliyorlar . Ama çokkkk tatlılar 🌸
Melike3506 hghg balık burcu bebişi yok ama balık burcu kadını olarak ben varım 😂😂 aşırı duygusal ve hassasımdır. Gözyaşlarım hazır gözlerimin ucunda bekler 😂😂 Sessiz sakinimdir. Mantık değil sadece duygularımla hareket ederim. Aynı zamanda çekingenimdir
Deletedmom_8793 hghg kendimden bahsedeyim aşırı duygusal ve aşırı inatçıyım . Toplum önünde söz almayı severim. İnsan ilişkilerim iyidir . Sevgimi ve sevildiğimi göstermek isterim
Melike3506 hghg ay evet ben bir de şimdi hamileyim her şeye ağlıyorum hem balık burcu hem hamile olmak çok zor 😂😂
kubraturkkoc Benim oğluşum da balık olacak gibi duruyor heyecanlıyım minik balığım ne zaman gelecek acaba 🤔 ben yeterince duygusalım bakalım o nasıl olacak 🥹