stokmak Kızlar ultrasona gittim ama bebeği ve kalp atısını göremedik ince bi çizginin yolk kesesi oldugunu söyledi doktor haftaya tekrar cagırdı ama folk kesesi de yuvarlak olması gerekmez mi
beyzyrc stokmak benimde 8 hafta 3 günlükken gittm ama bebek 6 haftaydı geç döllenme dedi bebek vardı gördük ama kalp atışını henüz duymadık 😊 alttan bakalım dedi gerek duymadım 10 güne gel dedi duyarız inşallah dedi bakalım hayırlısı ile duymak nasip olsun inşallah
salihaturky beyzyrc bende 8+1 oldum cuma günü randevum var inşallah görürüm bende 6+2 de gittimde bebek bile göremedim.. pazartesi bugün için çağırdı Dr ama geç olsun net olsun dedim cumaya aldım sıra
stokmak beyzyrc insallah duyarsınız ben sadece keseyi gordum bebegi göremedik daha insallah bos gebelik değildir🥺
beyzyrc salihaturky iyi yapmışsın canım bende görememiştim 6+3 de aşırı stres yaşamıştım ama şükür bebek görğndü kalp atışını da duyarız dedi doktor geç döllenme olabilirmiş sabredince herşey güzel oluyo geç gitmen daha iyi
salihaturky beyzyrc hakkımızda hayırlısı valla eve ilk döndüm de üç gün aklımdan çıkmadı ama en son teslim oldum ne gelirse Allah’tan artık cuma günü göreceğiz 🤲🏻😏
beyzyrc stokmak görürsünde duyarsında Allah’ın izniyle kafaya takma diycem ama bende yatıyorum kalkıyorum aklımda inşallah güzel haberlerle gelecez buraya
stokmak Bir de doktor bayagi uzun baktı bos oldugunu gordu panik oldu o da sonra bi çizgi gördü onu görünce yolk dedi ama internetten baktım yuvarlakmıs o yolksac denen de doktorun gösterdigi ile alakası yok ince çizgi ne oluyor acaba
salihaturky stokmak bana da bastircam dedi biraz ağrın olabilir baktı bulamadı birşey göremedi birşey de demedi bir akc farklı alandan baktı ama göremedi oda birşey
stokmak salihaturky evet ya aklımdan cıkmıyor ne olacağı araştırdıkça da tedirgin oluyor insan inşallah görürüz haftaya çok korkuyorum 😥
beyzyrc salihaturky aynen de öyle bakalım nasıl bir süreç bekliyo bende bekledim çok en son bebeğide gördüm ama kalp atışı kaldı geriye onuda duyarsak rahat edecez