Gkayra Aysehkm merhaba ,Bizimde son 113gunumuz kaldı .😊aynı tarihlerimiz ...haziran sonu demissiniz sezeryan mi normal doğum mu ???bizimki temmuz ilk haftasına geliyor o yüzden sormak istedim 🤗😊😊
Sabireeray Yurdanur aynıymış muhtemelen 10 15 gün erken olacak bizimkiler sezeryan olduğu için Mayıs sonu alabilirler bayram öncesi🙂
mom02636 Fatmaarslanx ikinci kez oğluş yolu gözlüyoruz 25 haftalığız 105 gün gözüküyor ama 95 günümüz kaldı sezeryan olucagı için 🥰
nrsly Fatmaarslanx 106 günümüz kaldı , 25 haftalığız cinsiyetimiz kız 🥰 , ama erken Doğum riskim var insallah sağlıkla vaktinde gelir evladım
Aysehkm Gkayra meraba canım şimdilik normal doğum olarak görünüyor inşallah ta normal olur bizimde 14 haziranda doğumu bekliyor doktorumuz sağ salim kıcagımıza alalım cümlemiz inşallah😄