Biliyorum erken ama doktorlar kafamı karıştırdı :) ilk gebeliğim heyecanlıyım.
İlk görselde bacak arasını sarı çember aldım 11+4 tahminen doktorumuz kız dedi
Ben de 13+2 bugün kadın sağlığı merkezine gittim oradaki doktor da erkek dedi. Çok emin değil gibiydi ilk gördüğünde senin bebek erkek dedi hocam bir daha bakalım dedim bacak arasına sonra bacak arası boştu o an bir şey diyemedi . o da ikinci görsel
Sizin yorumlarınız cok önemli 🌸

