mhtparslan kızlar 36+ 4 günlük olduk geçen haftayla kilosu aynı 2800 gr tansiyonumda yüksek çıkıyor 13-9 14-9 çıkıyor cuma günü tekrar gidicem kontrole önümüzdeki pazartesine gün aldım sezeryan için çok moralim bozuk halbuki kilo alması için herşeyi yedim 🥹
bayanhamis mhtparslan eğer farklı ultrason cihazıysa kilo almamış gibi görünebilir. Tansiyonunuza dikkat edin lütfen doktor söylemiştir zaten de siz elinizden geleni yapmışsınız yemişsiniz gerisi takdir. Kilosuda az değil ayrıca benim oğlum 38 de 2800 doğmuştu
twobabymomm mhtparslan benimde yemedigim kalmamıştı ama kızım zayıf doğdu canınızı sıkmayın doğumdan sonra çok çabuk buyuyolar
elaefem mhtparslan cnm çok geçmiş olsun öncelikle tansiyon çıkıyorsa oyüzden bebek kilo alamıyor daha çok alamaz bu haftadan sonra çnkü tansiyon yükselince besin gitmemeye başlıyor bebeğe.ve zaman geçtikçe oksijen de gitmesi azalıyor oyüzden doktorun ne dedi yani kaçıncı haftaya kdr bekleyeceksin normal dogumu mu bekliyorsun sezeryana mı alacak.tansiyon çıkıyorsa 40 haftaya kdr bekletmezler Aynı durumları bizzat yaşadım
mhtparslan bayanhamis Tansiyonuma dikkat ediyorum ama düşmüyor 14-9 olunca ilaç alıyorum inşallah sağlıkla doğar 😞
aybarssmomm Demek ki minyon tipli bir bebiş kendisi 🥰 kaşar peyniri, kefir, ceviz, avokado, muz, yulaf bunlardan tüket canım iyi gelir inşallah 💫
mhtparslan aybarssmomm Hepsini tükettim ama hiç almamış tansiyondan kaynaklı sanırım sağlıklı doğsunda inşallh 🙏🏻
callainas mhtparslan tansiyon şeker her şey iyi aslında ama neden bilmiyorum bir şey demediler. beslenemiyor sanırım tam olarak. gönlünüzü ferah tutun 2800 güzel bir kilo şu an o kiloda olması için her şeyi yapardım
rabiames Ben de bugün gittim 36+5 geçen hafta ile aynı 2800 göbek çevresi de geri kalmış. Dert ettim kendime 2 gün sonra başka doktora randevu aldım ona gideceğim bir de
mhtparslan rabiames Ben özele gidiyorum hiç başka doktora gitmedim eminim cihaz farkları vardır kafanız daha fazla karışmasın
mhtparslan callainas Siz de sıkmayın canınızı elbette sağlıklı doğacaklar insşallah insan istemez kafasına takıyor
rubyyyy Ben de her şeyi yedim bıldırcın yumurtasından tut avokadolar kaşarlar kefirler çiğ yemişler ama bebeğim 9 gün içinde sadece 100 gram almış 37+1 haftalık 2800 gram😔 önemli olan sağlıklı olması demekki minyon bir bebek olacak ben elimden geleni yaptım ve yapıyorum çümküüüüüüü🥲
mhtparslan rubyyyy Bende elimden geleni yapıyorum ama bazen olmayınca olmuyor malesef çok moralim bozuluyor ama elimden de bişey gelmiyor tek sağlıklı olsunlar 🙏🏻
rubyyyy mhtparslan sıkma canını bazen ne kadar çabalarsan çabala olmaz genetik çok önemli bir faktör burada doğduktan sonra çok hızlı kilo alıyormuş zayıf doğan bebekler zaten doktorum bugün öyle söyledi
mhtparslan elaefem cuma günü tekrar kontrolüm var haftaya pazartesi sezeryan günü verdi sizin bebeğiniz kaç kg doğdu acaba
gamzebaydar 33+1 de 1950 gram 45 cm benim bebis kızlaaar şuan 34+5 im 3 gün sonra kontrole gidecem sizce 3 kilo üstünde dogarmı 39+0 da planlı sezeryan olacam bebiss ters çünkü
elaefem mhtparslan benim ilk bebeğimde vardı tansiyon şuan 5 yaşında.3 kilo civarı idi.38 haftaya kdr bekleyebildim sonra acil sezeryana alındım.benim son haftalarda çıktı tansiyonum.senin ne zaman çıkmaya başladı