cyda18 merhabalardan kaç gram yapıldı bilmiyorum ama her türlü yüksek değerleriniz. Bebeğinize eğer ki takip edilmez müdahale edilmezse zararı olur, olası riskleri söylemesem daha iyi. Ama takip edilir duruma göre diyet/insülin ne uygunsa o şekilde ilerlenirse hiçbir şey olmaz. Korkmayın 3.gebeliğim 15.haftadan beri insülin kullanıyorum 2. Gebeliğimde bundan daha yüksek çıkardı ve geç müdahale edildi ona rağmen sağlıkla geldi oğlum 🤗