_caglacar Kızlarrrr ben Manisa merkez de kadın doğum doktoru arıyorum şehir hastanesinde gülhana gittim çok soğuk vet tersliyor ikincide oğuzcana gittim ama daha iyi bir doktor varsa önerin lütfennn merkez efendide olur şehir hastaneside olur
melisasak35 _caglacar özgür yılmaz doğum doktorum mükkemel biri çok memnun kaldım uzak olmasa tekrardan onda doğum yapmayı çok isterdim
babyyyytwo _caglacar NİHAT PARLAK YILDIZ on numara doktor son günlerinde keşif ettim bende inanalılmz ilgili
giizooss Merkezefendi mehmet emre peker diye hatırlıyorum ismini. Çok tatlı dilli nazik bir doktor tavsiye ederim. Şehir hastanesinde gitmediğim doktor kalmadı hiç birinden memnun değilim ilgisiz ve tersliyolar
Seydaolmez merveK45 doğuma kadar ilgiliydi sezeryan sonrası bana reçete yazmadı gerek görmemiş ameliyatlı birine parol da olsa yazması gerekiyor diye düşünüyorum.Doğum sonrası Özgür yılmaza gittim ilaç yazdırmak için epey söylendi nihat beye
merveK45 ben hakan çelik e gittim grand medical e kesenin etrafında kan var dedi keseyle bebeği gördü ama kalp atışını dinletmedi normal mi bilmiyorum ilk gebeliğim tecrübesizim devletide denemek istiyorum ama devlette doğum yapan yakınım yok
_caglacar merveK45 Manisa şehir hastanesi gayet iyi bence gitmelisin benim gittiğim doktor benimle çok ilgilendi benimde ilk gebeliğim ultrasona girdiğimde çok uzun kaldım bir sürü şey anlattı bence denemelisin
mrvilay merveK45 Hakan Çelik doktorluğu iyi 6 yıl önce sezaryenimi yaptı. Ama normal doğum olabilecekken korkutarak sezaryene aldı. Normal doğumu düşününen varsa kapısından geçmesin.
_caglacar merveK45 daha çok erken kiiiii ben 6+0 da gittim kesenin içinde bebiş yoktu doktorum on gün sonra gel dedi yani eğer kalp atışı duymazsan korkma hiç sonra ben biraz geç gittim 8+1 de kalp atışını duydum bebeği gördüm doktorum haftasıylada uyumlu dedi o yüzden kötü düşüncelerden uzak dur
zbydr merveK45 özgür Yılmaz bence şehir hastanesindeki en iyi doktor ilgi alakası konuşmasıyla bile çok kibar zaten genelde kadın doğumculardan iyisini bulmak zor derler