Doğum tarihim belli olduktan sonra bir garip hissediyorum boşlukta hiçbişey yapmak istememe doğurmakta istemiyorum bi yandan ikinci bebeğim çok isteyerek hamile kaldım ama şimdi hevessizsizlik oldu bir anda yetememe korkusu mu anlamadım depresyona mı girdim çözemedim hevesim yok hiçbişeye