Saraylokumu Evveett bir önceki postlarda elti ve kaynana seçmiştik. Görümce versiyonunu da yaptım olmazsa olmazdı yaniii 😁 Hangi karakter görümcen olsun isterdin ? 😝 Ben 5 numara Hüsneyi seçiyorum 😅 Bence iyi niyetli tatlı bir karakter Peki sennn ? 🫵🏻
jalepone Saraylokumu ay sonunda aşagı yukarı çoğunlugu iyi olan bir anket yaptın 😂 karar vermedim tam ama 6 iyi ya 😂
Fatma_furkan1996 Saraylokumu 6 numara olabilir dost canlısı tatlı dilli ah ahh keşke böyle sıcakkanlı olaydılar nolurdu sanki
jalepone Saraylokumu kız öyle deme 1 iyi 8 iyi 15 iyi o kadarcık laf koymaz bize ne laf sokmalar duyduk 😂😂
Saraylokumu Fatma_furkan1996 Bende görümce olucam ilerde eminim gelin hanım beni çok sever kendime görümceliğime güveniyorum 🥰😎