Kızlar Aslında bugün buraya içimi dökmeye geldim 13 haftalık hamileyim hamileliğimin başından itibaren mide bulantılarım hep vardı onuncu haftadan itibaren de şiddetli kusmaya başladım doktora gittiğimde doktor ilaç verdi ilacı kullanıyorum ama kusmalarım ara ara devam ediyor dün akşam artık acile gittim acildeki Doktor da yatış verdi maalesef yatışı kabul edemedim Çünkü 6 yaşında bir oğlum var Ve okula gidiyor gurbetteyim kimsemiz yok Eşim çalışıyor izin alamıyor Ben de doktora ilaçlarımı yükseltin ona göre evde kullanayım yatacak durumum yok Eşim çalışıyor dedim ama karnındakini de bir yerden düşünüyorum evdekini de bir yerden düşünüyorum ikinci gebelik gerçekten çok zormuş ilk gebeliğimde asla böyle şeyler yaşamıyordum ailem gelebilecek durumda değil onlar bana Çok uzaktalar 12-13 saatlik Yoldalar ve hepsinin çocukları var okula gidiyor maalesef ki annem yok vefat etti Bazen o kadar zor durumlara düşüyorum ki bugün Sinirden bütün evi sildim süpürdüm topladım oturdum biraz ağladım nasıl olacak nasıl bitecek diye düşünmekten Bazen çok kafayı yeme noktasına geliyorum ama burada sizlerle de paylaşmak istedim