elif_146 ben canım geçen ay pcoslu olduğumu öğrendim 2. Çocuk düşünüyorduk kasık ağrısı şikayetiyle gittim , aslında Pcos la ben hiç uyuşmuyoruz düzenli adet gören biriyim kıl tüy gibi problemlerimde yoktu , doktor başlangıç olabileceğini söyle bu ay deneyin dedi olmazsa hormonlarına bakarız dedi geçen ay denedik olmadı adetimin 2. Günü kan verdim hormon için bu sıra da my Flo diye folik asite başlattı doktorum yanı sıra enfeksiyon ve mantarda vardı bunlar içinde ilaç verdi düzenli kullandım çok şükür bu ay hamile kaldığımı öğrendim yani ben çok uğraşmadım diğer arkadaşlar gibi ağır filan olmadığım dan