yasemincel65 mesela bakım yağı emzik askısı süt saklama poşeti emzirme örtüsü kişisel bakımdaki çoğu şey kullanılmaz bence. 2 emzirme sütyeni de çok bence çünkü kaç kişiden duyduysam sütyen takmak istemiyorsun zaten öyle bırakmak istiyorsun diyorlar.😅Ya da 5 iç çamaşırı 5 depende 5 gece pedi 2 gün kalsak bile yine çok. Çünkü depend kullanırsan iç çamaşırına gerek yok. Emzirme yastığı da bence çok büyük olduğu için götürmeye gerek yok ben almayacağım yanıma. Çünkü çıkışta bunların hepsi tek tek taşınacak bir de çocuk olacak yanımızda. Astronot tulum da daha yeni doğmuş minicik bebeğe giydirilir mi bilmiyorum ki ben galiba kundak yapar bir de kalın battaniyeye sarıp pusete koyarım.