busra34__ ben doğum yapacağım hastanenin ebeleriyle görüştüm ona göre hazırladım bazı şeyleri bence sizde öyle yapın mesela süt kaşığı, süt pompası ve biberon istemediler, enjektör ile veriyorlarmış bebişlere sütü mamayı sordum ikiz beklediğim için ona bile gerek yok biz veriyoruz burda yanınızda getirmeyin dediler, ama depent vs koydum çantama kendi süt sağma makinemi de almayı düşünüyorum çantama daha koymadım, depenti ilk sezeryanımda da kullanmıştım kesinlikle ilk günler olması gereken birşey ben evdede kullandım yoğun kanama zamanlarında, hoşaf kaynatıcağım giderken yine yanıma bitter çikolata vs düşünüyorum ayrıca ilk sezeryanımda çok üşüdüm ameliyatlardan gelince titreme krizine girdim o yüzden küçük bir battaniye alacağım