Kızlar çiçek sepetinde ya da trendyol’da yaptırıp memnun kaldığınız ,isimli hastane çıkışları var mı? Başka bir sitede olur, güvenilir olsun yeter. Ben ilk bebeğimde Instagram’da bir sayfaya yaptırmıştım ama sanırım kapatmış bulamıyorum da başka birkaç sayfaya sordum güvenemiyorum böyle kaliteli baskı (soluk renk gelmeyecek)ya da bakışla isim yazılan bir takım istiyorum kız bebek için. Tüm önerilerinize açığım