iremkzltepe Rahim ağız kısalığından dolayı 35.haftaya kadar kullandım ama bazıları bıraksam bile 40 41 de bile zor doğuracağımı söyledi doğru mu?
buse76 iremkzltepe bende kullanıyorum Progestan 21. Haftadayım doğuma kadar devam bakalım benim nasıl olacak