Sedaince Çiftlikten çiğ süt alıp kaynatmakta bahsediyorum ben pastörize içtim ama bebiş kilo almamış siz hangisini içiyorsunuz
Vildanpasal61 Sedaince Canım çiftlik sütü tabi ki daha iyi ama ben şahsen her zaman bulamıyorum bu nedenle pastörize sütte içiyorum ama yoğurdu mutlaka kendim mayalıyorum hazır yoğurt önermiyor doktorum yalnız pastörize sütüde kaynatarak içiyorum😊
Pinarclk Sedaince aynı konuyu doktoruma sordum. Cigtlim sütünden ve ondan yapılan yoğurttan 100 birim fayda alıyorsak pstorizeden 75 alırız. Yani kesnlikle faydasız demek imkansz dedi. Ben onlardan yiyip içiyorum. Hİç olmamasından iyidir bence
Sedaince Vildanpasal61 benim babamın köyde süt çiftliği var imkanım var ama çabuk bozuluyor günlük de getiremiyoruz kayınvalidem de sağolsun yoğurt mayalıyor
Vildanpasal61 Sedaince Ne güzel yoğurt mayalayan kayınvaliden var Allah razı olsun sanada bebişinede yarasın inşaallah🙏 o zaman pastörize süt iç canım bende bu ara pastörize içiyorum ama dediğim gibi kaynatıp tüket 😉