bebek202620
Ben ilk kayıpta fetal dna vermiştim yaşarken bebisimiz o sağlıklı geldi ama kaybettikten sonra sonucu çıktı sağlıklı olunca ben sebep ne diye araştırmak istedim devlette bakmadilardi zaten özelde perinatolojiye gittim trombofili paneli genetik için, antifosfolipid, Antikardiyolipin, antibeta lupus felan baktı. Temiz gelmişti. 2. Kayıp sonrasi romatoloji bölümüne gittim lupus ve ana antikor baktı. Lupus çok düşük değerle pozitif gelmişti ama doktor tekrarlama ve doğrulama için başka hastaneye yönlendirdi orda negatife döndü