Bu akıntı bu ay herkeste mi var acaba neyin seni ? Bende de adetime 6 gün kala aynı akıntı oldu sadece iki üç kere peçeteye silince geldi o gün sonra devamı gelmedi . Akıntıdan bir gün önce sağlık ocağında beta verdim 2.6 çıktı negatif yani bende o yüzden başka test yapmadım . Adetime iki gün kaldı bekliyorum bakalım .