beyzaa02 renkli ultrason normal ultrason. Özel hastanede oluyo genelde. Daha gerçekçi fotoğraf veriyo. Detaylı ultrasonu genelde riskli gebelik yani perinatoloji doktoru kontrol ediyo 18-24 hafta arası olması lazım. En ideal 20-21 haftalık. Kadın doğumdan randevu alınca muayene ederken yeşil alana açıyo. Ancak o zaman o bölümden randevu alabiliyosunu. Devlete gittim. Para verip özele gitmeyi hiç düşünmedim. Tüm testlerimi devlette yaptırıyorum. Aşımı da öyle. Muayene+doğum özel düşünüyorum. Sadece küçük bi tarama testini özelde yaptırdım, ikilide beyin gelişimini taramışlar ama bu ekstra istersen bakalım dedi 300 tl civarıydı.