denizz57 Şuan 27 haftayım 25 haftalıkken bebeğim 1kilo 36 gram 34 cmdi şimdi kaç oldu acaba haftaya gidicem çok merak ediyorum kilosu iyimi boyu falan sizce bide doğum normalde 26 mayıs görünüyodu 15 mayısa attı niye öyle oldu anlamadım
pablola denizz57 bebeğin gelişimine göre değişiyor bende 26+2 de gittiğimde boy kilo 2 hafta ileri dedi doğum tarihi değişti
denizz57 pablola şeker yüklemesi yaptırmadım evde şekerimi ölçüyorum doktor şeker çıkarsa diyet yap dedi bebeğin kilosunuda etkiliyormuş
pablola denizz57 bende yaptırmadım ama şuanda sağlıklı herhangi bir sorun yok dedi ölçümlere devam ediyorum herhangi bi problem çıkmıyor biraz genetikle ilgili bi durum eşiniz yada siz iriyseniz bebişkolarda iri oluyor ☺️ ben annemin şeker sorunu olmadan 4.500 doğmuşum 😁 kilosu gayet sağlıklı bebişin erkek mi kız mı
denizz57 pablola erkek bebek annemde beni 3500 doğurmuş eşimin annesi 4350 doğurmuş inş sağlıklı olsunda önemli değil hiç bişey
pablola denizz57 eşim prematüre maalesef 720 gram doğmuş ☺️ bizimki de erkek erkek bebekler biraz daha iri olıyor galiba aynen öyle zaten bi sorun olsa doktorlar söylerdi içiniz ferah olsun ☘️