Cinsiyeti öğrendik 15+6 da öncesinde doktorun tahminde bulunmadı bizde kız bebek sanmıştık eşimde bende kız bebek çok istemiştik ama erkek bebek çıktı👶🏼
Annem ve kayınvalidem biraz burun kıvardılar
Kayınvalidem yok işte hayallerim suya düştü bilmem ne diyip duruyor bunu da fazlasıyla kafama taktım annemde böyle ni yüz ifadesi yaptı kız değil mi erkek mi oğlanda pek sevmiyoruz dedi bende 2 gündür sürekli ağlıyorum bu psikolojiden nasıl çıkabilirim evet kafaya takmamak lazım ama şuan biri bişey dese herşeye moralim bozuluyor aaa erkek mi Allah yardım etsin çok zor yakın arkadaşım bile erkek diyince çok zor falan demeye başladı yani hep bi önyargı bebeğe karşı resmen şey oldum yani kız baskılarından sonra