lotusflowers ben ebe akrabama sordum doğum yaklaştığı için iyi bişeymiş aslında 30 haftadan sonra normal dedi erken olursa 25.hafta gibi o zaman sıkıntıymış progestan veriyolarmış fitil yada hap , başka bi akrabamızında 40.haftası doldu progestan kullandığı için bebek hala gelmiyomuş ebe akrabam öyle söyledi