Username06 8 haftalığım ama böyle garip yani onu görmedim iki haftadır iyi mi napıyo büyüdü mü aşırı merak ediyorum en son 6 haftalıkken görmüştüm
keleebeeekkk Username06 13hafta oldu bugün meraktan patlıyorum hastaneden geldikten 2gün sonra endişelerim başlıyor kalbi durdu mu iyi mi büyüyor mu hissedene kadar geçmeyecek mi acaba
Bykessra Username06 Hareketleri hissedene kadar bu endişe oluyor çok normal sadece bunu fazla stres haline getirmeyin. Ters giden bişey olsa vücudunuz size bunun sinyalini verir zaten. Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah
twobabymomm Username06 ben de en sin 4 hafta önce gittim 2 gün sonra rabdevum var çok merak ediyorum 20 haftanın içindeyiz 🥰
Rumsamut keleebeeekkk Ay sizi o kadar iyi anlıyorum ki. Çok soğukkanlı biriydim hamile olduğumu öğrenene kadar. Şimdi çok evhamlıyım. Her şey iyi gitmesine rağmen hep bi panik halindeyim. Sanırım annelik böyle bişey. Bebeğin hareketlerini hissedene kadar sizin gibiydim. Şimdi en azından hareket ediyor ve iyi olduğunu biliyorum. Bu süreçte sabırlı olmak çok zor🥹
EceBayram keleebeeekkk geçmiyor tecrübeyle sabit birde hissetmeye başladıktan sonra neden kıpırdamadı problemi başlıyor ama tatlı endişeler 😅😅😅🤰🏻❤️🌼🥰
keleebeeekkk Rumsamut ablam onu hissetsen de bu sefer az hareket edince korkacaksın bazı günler hissetmeyeceksin yine korkacaksın diyor doğana kadar geçmeyecek doğduktan sonra daha farklı korkular başlayacak diyor ömür bundan sonra korkarak geçecek heralde
mervecbnkrkmz Ay kızlar sormayın. Ben de 11 haftalık oldum. Daha önce bir kaybım ve kimyasal gebeliğim de olduğu için daha bi evhamlıyım. Ama sizleri duyunca demek ki çoğu kişide var ve normal diyorum
sepselin KBen de 6. Haftada görmüştşüm doktor 10. Haftada gel demişti ama dayanamadım bugün gittim 8+6🥹🥹
aakn Bana da doktorum 7. Haftada herşey yolunda bir ay sonra gel dedi ama ben dayanamadım 8. Hafta görmek için başka doktora gittim 🥳 2 gün oldu gideli şimdi yine merak ediyorum 🥲
Username06 aakn merak hiç bitmiyor ki benim de gidesim var ama doktor gelme aksi bişey olmadıkça dedi
Rumsamut keleebeeekkk Evet gerçekten öyle bu annelik ömür boyu sürecek bi evham artık bizim için. Hareket hissetmeyince acile koşacaz doğana kadar yapacak bişey yok