-Cennetkusuannesi- Hera4828 benmde 6. Günüm bugün 9. Gün falan test yaparım evde diye düşünüyorum kesin çıkıp belli olsun diye. Aslında birazda korkuyorum yapmaya ya olmamış ya diye. Bir yanımda olmuştur diye zor birşey ya
birumut_ Hera4828 kız dilan Polat bile 5. Gün pozitif görüş beta 20 idi seninde çıksr bence bir test yap
Hera4828 ilkiminannesi 5. Gün embriyosu transfer edildim ama şöyle bi endişem var dün 6. Günümde Gonapeptyl catlatma iğnesi vuruldum sizce onun etkisi var mıdır şu an ? O nedenle test vermekte kararsız kaldım
ilkiminannesi Hera4828 o çatlatma iğnesinde hormon yok deniyor ama fikrim yok transferden sonra hiç iğne olmadım öyle ben
tugceozdil0 buse76 Bugün transferimin 10. Günü 64.35 pozitif haberi aldım ama beta değerim düşük diye endişelendim sizin de 60 larda başlamış boşa mı endişeleniyorum sizin artışınız güzel oldu mu
freyaaa Hera4828 doktorum cuma kan ver dedi canım. Belirti olarak hepsini yaşıyorjm ama ilaçlardan da olabilir.bakalım inşllah alllh nasip eder isteyen herkese 🤲
buse76 Hera4828 yaparsanız çıkar muhtemelen ben akşam 6 gibi yapmıştım çıkmıştı belirti aramayın bu dönemde ilaçların da etkisi var
Hera4828 lili14 evet yazarım buraya aminnn hepimizin gönlünce olsun bu mübarek ayda sevinelim inşallah 🥹🤲🏻
Hera4828 lucy00 bu konularda pek bir bilgim yok ama 6. Gün için o değer fazla gibi ikiz olabilir mi acaba 🤭
MrsKr lucy00 sanırım t+8.gündü kan verdiğimde 235 çıktı ve perşembe günü çift kese gördüm 🥹 darısı isteyen herkesin başına
freyaaa Hera4828 yok yapmadım ovitrellenin 13.günü transferinde 11.günü. Evde test yapsam çıkarmı acaba