momsy Kızlar keton değerim yüksek cıkmıs acil doktoru haftaya kontrole git dedi bu yükseklik korkulacak bir sey mi nasl yol izlenir
Fuunndaaa momsy benimde 2 çıkmıştı doktor böbreklerin susuz kalmış dedi sonra suyu günde 3-4 litreye çıkarttım normale döndü
Hkrtbg momsy bende de keton pozitifti her hafta daha da artıyordu. Çok az ve susuz kalıyordum bulantilardan dolayı. Doktora mutlaka danışmalisin ama endişe de etme 😇
pnarbyrk momsy yatış istemedim. Yiyemediğiniz için siz beslenemiyorsunuz. Bebekte beslenemiyor. Serum takıyorlar kendinizi toparlayana kadar
pnarbyrk momsy ilaç ekledi bana. Biraz direndim kullanmamak için ama bugün başlamak zorunda kaldım. Yemin ederim dünya varmış dedim. İnşallah size de başka bir ilaç daha önerir