Glr_grz 3700 gram olmuş bebeğim. Gelişimi önde dedi Bizim gibi olan var mı herhangi bir gelişme yok dedi doktor doğum için ama ben çok ağırlaştım belim özellikle çok ağrıyor.
gmzkml 38 bende ctesi sezaryenim var benimde kaşık ve bel ağrılarım çoğaldı gece uyuyamıyorum yatamıyorum kramplar karın gerginliği gün içinde oturamama yavaş hareket herşey var 😁 Glr_grz
hizlivecocuku Glr_grz benim kızım da 3700 olmuş ve kafası 40 haftayla uyumlu ben 38+1 deyim normal doğum istiyorum ilki normal olduğu için ama ne açılma neyumuşama var bekledikçe kilo alacak napacam bilmiyorum