Hanımlar merhaba ben 4 ay öncesinden histereskopi oldum çok derin olmayan bi perde varmış onu aldılar . Öncesinde 2 tane kaybım var kalp durması sebebiyle. Öyküsü bana benzeyen sonrasında rahat gebelik geçiren var mı aramızda acaba bana cesaret verebilecek olan.💕