Kızlar normalde eşim üzerinden sgk lıydım ama eşim artık Belçika’da çalışmaya başladığı için eşim üzerinden yararlandığım sgk bitti o yüzden sgk ya gidip gss açtırsam yine özel hastane doğum ücretini aynı öder miyim ? Sgk lı gözükürken doğum ücreti 55 bindi bu fiyat artmaz değil mi Gss açtırınca ?