20 ocakta osmangazi üniversitesinde fetal dna için kan verdim. 1 ayı da geçti hala daha sonuçlar çıktığına dair sms gelmedi telefonları açmıyorlar doktorum sonucu soruyor. O zamanlar kan verip çıkan oldu mu ? Nasıl bir yol izlenmeli artık rüyalarıma girmeye başladı strese giriyorum çıkmadıkça 😔