2baby1mama yeliz1923 9+3 olduk bizde. Ama hamilelik belirtileri 0 çok korkutuyor bu durum beni acaba bebeğim iyi mi diye düşünüyorum hep sizde durumlar nasıl
miniminibebi Gokturkmom_ 9 olduk bugün çok şükürr yarın kontrol var inşallah iyidir bize dua edin güzel anneler😚🥰
Gokturkmom_ miniminibebi Bebeği hissedene kadar acaba iyi mi bi sorun var mı diye hep düşünüyor insan🥲🥲