canan_55 Kızlaarrr çarşamba günü doğumum var 37+0 oluyoruz bugün gittim anesteziye doktoruma gidince kilo almamış bu hafta hiç riske atmayalım dedi 😢😢 çok strese girdim küvöze girmesini istemiyorum
kartanesi___ canan_55 Boyu kilosu sağlığı yerindeyse hiç strese girme canım ben 36 + 1’de doktor seni doğuma alacağız dediğinde bebeğim kuvöze girer diye çok ağlamıştım ama çok şükür girmedi
minikmucizem26 canan_55 bnde kızımı 37 haftada doğurdum küveze girmemişti cnm. Seninde girmez bnce korkma
Cicilininkini canan_55 3.bebegimi 36haftalık dogurdum gelişimi geriden geliyordu 2hafta diye yani 34haftalık gözüyordu risk almak istemedi doktorum benimde şükür kuvede girmedi insallah bişey olmaz doktorun en iyisini bilir
canan_55 kartanesi___ benim küçük ilerliyordu zaten 2300 2500 arası dedi küçüklüğü dışında başka bi sıkıntısı yok şükür inşallah girmez 😢
kartanesi___ canan_55 ultrasondaki gibi çıkmıyor da benimkine doktor 2850 gram dedi 1 saat sonra doğuma girdim 3000 gram doğdu
katlav canan_55 3 gün önce 37+1 de normal doğum ile bebeğimi doğurdum. 2700 gr doğdu kuvöze girmedi 😊
canan_55 katlav ohh çok şükür ama sezeryan olunca girme ihtimali oluyormuş onun için korkuyorum biraz