Reglime 3 gün varken dün ilk defa silik kaset testle öğrendim. Kan verdim sonucum 33,39 çıktı. 2 gün sonra tekrar vereceğim ama döngünün bu döneminde siz kaç değerle öğrenmiştiniz?
Değer iyi mi az mı 🥹 Salı günü beta takip için tekrar kan vericem inşallah