eylusko 14Şubat bizi oyle bir korkuttu ki 0 haraket Allahim dedim ne oluyor cumqrtesi gunu çok yoğundum işde bir dk bile oturmadim e haliyle bebekde uyuyor dedim eve geldim gece 12e kadar bekledim yok tik yok Hastannin yolunu tittum daha haftasina vardi 31haftaliktik çok korktum dua ettim Allahtan hiç bir şey yoktu beyfendi uyuyormuş Rabbim kimseye gostermesin ama ömrümden 10yil gitti az haraketine bile raziydim ama hiç gram tık yoktu ya Şükürler olsun sağlıklı bekliyoruz İnşallah zamaninda sağlikla gelir bebişlerimiz🙏🏻