buglemm04 canim alttan muayene dusuge sebep olmaz ben planli hamile kaldim mecburiyetten ve ilk 9 haftaya kadar hep alttan bakildi lekelenmemde olmustu ama onla alakali degil tüp bebek tedavilerinde hep alttan bakıldığını ve bi zarar olmadığını doktorum söyledi banada hic vakit kaybetme ve hemen doktora görün lekelenmenin ve kanamanin azı coğu olmaz hepsi tehlike arz eder denisti doktorum gce kalmadan bir görün iğne ilaç birşey verirler düşük önleyici bu acıdan önemli