Moz benim ilk zorunlu oldu hastaneye girdim nst için bı daha çıkmadım ameliyata alındım sağolsun doktorum ve ekibi çok kıymetli benim için çok rahat geçti ameliyat sırasında bişey hissetmiyorsunuz zaten sonrasında ilk ayağa kalkış zor sonrasında her saat başı 10-15 dk yürüdüm yürüdükçe ağrı azalıyor çok şükür 2 doğum sonrasında da hemen ayakladim 1 hafta sürmeden her işimi kendim hallediyordum.